OS.SO – pod tym pseudonimem kryje się Zuzanna Ossowska, dyplomowana basistka i literaturoznawczyni, która na scenie czerpie z literatury, a w sali wykładowej – z muzyki.Kompozytorka, autorka tekstów, multinstrumentalistka. Choć jej głównym instrumentem jest gitara basowa, gra też na pianinie, perkusji, gamelanie (indonezyjskich idiofonach) i śpiewa. Pisze muzykę i o muzyce, prowadzi autorską muzykę w magazynie „Muzyk”, gdzie przygląda się dźwiękom kulturoznawczym okiem.Twórczość OS.SO to nastrojowe brzmienia, intymne opowieści, wprowadzające w melancholijny, pełen zadumy świat. Nieoczywista rytmika łączy się tu z melodyjnym wokalem, a całość dopełniają teledyski, inspirowane filozofią, literaturą i sztuką. Wszechstronność, spojrzenie na rzeczywistość z różnych perspektyw i synkretyzm to klucze do tych muzycznych historii.
OS.SO
OS.SO – pod tym pseudonimem kryje się Zuzanna Ossowska, dyplomowana basistka i literaturoznawczyni, która na scenie czerpie z literatury, a w sali wykładowej – z muzyki.Kompozytorka, autorka tekstów, multinstrumentalistka. Choć jej głównym instrumentem jest gitara basowa, gra też na pianinie, perkusji, gamelanie (indonezyjskich idiofonach) i śpiewa. Pisze muzykę i o muzyce, prowadzi autorską muzykę w magazynie „Muzyk”, gdzie przygląda się dźwiękom kulturoznawczym okiem.Twórczość OS.SO to nastrojowe brzmienia, intymne opowieści, wprowadzające w melancholijny, pełen zadumy świat. Nieoczywista rytmika łączy się tu z melodyjnym wokalem, a całość dopełniają teledyski, inspirowane filozofią, literaturą i sztuką. Wszechstronność, spojrzenie na rzeczywistość z różnych perspektyw i synkretyzm to klucze do tych muzycznych historii. |
||